IRS jaarverslag 2013 Pagina printen

donderdag 22 mei 2014

Het IRS Jaarverslag 2013 is gedrukt. Dit jaarverslag geeft een overzicht van het bietenjaar, onze onderzoeksactiviteiten in 2013, de daarbij verkregen resultaten en de kennisoverdracht. Na de beschrijving van het bietenjaar 2013 volgen de resultaten van de afzonderlijke projecten. Als u onderstaande file opent, krijgt u het gehele jaarverslag als een pdf-file (± 7 MB).

Contact: Bram Hanse, Toon Huijbregts, Martijn Leijdekkers, Jurgen Maassen, Annemarie Naaktgeboren, Martijn Pepping, Elma Raaijmakers, Frans Tijink, Noud van Swaaij, Peter Wilting
Uitgave: 12-05-2014
Vakblad: Jaarverslag 2013

De rode gebieden zijn gewaarschuwd door de bladschimmelwaarschuwingsdienst. Klik op het gebied om de waarschuwing te lezen. Klik hier om de kaart te openen.

Bladluiswaarschuwingskaart

De bladluiskaart geeft inzicht in de overschrijding van schadedrempels op bietenpercelen in Nederland. Doel hiervan is schade door vergelingsziekte te beperken. Klik op de kaart om de pagina te openen.
Wordt de kaart niet goed weergegeven, klik dan op deze link.