IRS Jaarverslag 1999 Pagina printen

zaterdag 1 juli 2000

Dit IRS Jaarverslag geeft een overzicht van de onderzoeksactiviteiten van het IRS in 1999, de daarbij verkregen resultaten en kennisoverdracht. Als u onderstaande file opent krijgt u het hele jaarverslag als 1 pdf-file. De verschillende projecten uit dit jaarverslag staan ook per project als een kleine pdf-file op onze site. Bent u geinteresseerd in een bepaald specifiek onderwerp dan kunt u deze ook vinden via onze zoekmachine en/of interessegebieden.

Contact: Frans Tijink
Co-auteur: Willem Heijbroek, Toon Huijbregts, Monique Kaemmerer, Piet van der Linden, Jurgen Maassen, Hans Schneider, Noud van Swaaij, Jessica Vereijssen, Jan We
Uitgave: IRS Jaarverslag 1999

De voorlichtingsboodschap gewasbescherming suikerbieten 2018 is als bijlage bij Cosun Magazine bij u aangekomen. Hij is ook dynamisch op de site en in de IRS-app. Als pdf is hij ook beschikbaar.

IRS is verhuisd naar Cosun innovation center

LET OP: wij hebben ook een nieuw telefoonnummer:

Ons nieuwe adres is:

Bezoekadres: