IRS Jaarverslag 1999 Pagina printen

zaterdag 1 juli 2000

Dit IRS Jaarverslag geeft een overzicht van de onderzoeksactiviteiten van het IRS in 1999, de daarbij verkregen resultaten en kennisoverdracht. Als u onderstaande file opent krijgt u het hele jaarverslag als 1 pdf-file. De verschillende projecten uit dit jaarverslag staan ook per project als een kleine pdf-file op onze site. Bent u geinteresseerd in een bepaald specifiek onderwerp dan kunt u deze ook vinden via onze zoekmachine en/of interessegebieden.

Contact: Frans Tijink
Co-auteur: Willem Heijbroek, Toon Huijbregts, Monique Kaemmerer, Piet van der Linden, Jurgen Maassen, Hans Schneider, Noud van Swaaij, Jessica Vereijssen, Jan We
Uitgave: IRS Jaarverslag 1999

De rode gebieden zijn gewaarschuwd door de bladschimmelwaarschuwingsdienst. Klik op het gebied om de waarschuwing te lezen.  Klik hier om de kaart te openen.

De voorlichtingsboodschap gewasbescherming suikerbieten 2018 is als bijlage bij Cosun Magazine bij u aangekomen. Hij is ook dynamisch op de site en in de IRS-app. Als pdf is hij ook beschikbaar.

IRS is verhuisd naar Cosun innovation center

LET OP: wij hebben ook een nieuw telefoonnummer:

Ons nieuwe adres is:

Bezoekadres: