IRS Jaarverslag 1999 Pagina printen

zaterdag 1 juli 2000

Dit IRS Jaarverslag geeft een overzicht van de onderzoeksactiviteiten van het IRS in 1999, de daarbij verkregen resultaten en kennisoverdracht. Als u onderstaande file opent krijgt u het hele jaarverslag als 1 pdf-file. De verschillende projecten uit dit jaarverslag staan ook per project als een kleine pdf-file op onze site. Bent u geinteresseerd in een bepaald specifiek onderwerp dan kunt u deze ook vinden via onze zoekmachine en/of interessegebieden.

Contact: Frans Tijink
Co-auteur: Willem Heijbroek, Toon Huijbregts, Monique Kaemmerer, Piet van der Linden, Jurgen Maassen, Hans Schneider, Noud van Swaaij, Jessica Vereijssen, Jan We
Uitgave: IRS Jaarverslag 1999

Bewaaradvies

Bepaal het bewaaradvies voor uw locatie

Code weersituatie voor 'Lelystad'

• 17 dec 12:00 tot 18 dec 12:00 A
  • 18 dec 12:00 tot 19 dec 12:00 A
  • 19 dec 12:00 tot 20 dec 12:00 A
  • 20 dec 12:00 tot 21 dec 12:00 A
  • 21 dec 12:00 tot 22 dec 12:00 A

Advies

Code: A

Geen vorstbeschermende maatregelen

Bietenhopen moeten kunnen ventileren. Dus ook van afgedekte hopen het winddichte afdekmateriaal geheel of gedeeltelijk verwijderen na een vorstperiode.

Het Bewaaradvies suikerbieten is vanochtend om 9.00 uur vastgesteld met de op dat moment geldende weersverwachting.

Leer van uw bietenhoop

Aan bieten aan de hoop is nog het nodige waar te nemen. Ook de gerooide biet geeft nog diverse signalen af. In dit bericht een aantal symptomen, de oorzaken en signalen voor zowel de korte als de lange(re) termijn.

Voorkom oogstverliezen met App

In deze film wordt uitgelegd hoe de IRS-App oogstverliezen en het puntmaatje werkt. Heeft u de IRS-App al gedownload? Zo niet, scan onderstaande QR-code voor Android of iOS:
      Android                    iOS

Ook online is de applicatie Oogstverliezen te gebruiken.