IRS Jaarverslag 2001 Pagina printen

maandag 1 juli 2002

Dit IRS Jaarverslag geeft een overzicht van de onderzoeksactiviteiten van het IRS in 2001, de daarbij verkregen resultaten en kennisoverdracht. Als u onderstaande file opent krijgt u het hele jaarverslag als 1 pdf-file. De verschillende projecten uit dit jaarverslag staan ook per project als een kleine pdf-file op onze site. Bent u geinteresseerd in een bepaald specifiek onderwerp dan kunt u deze ook vinden via onze zoekmachine en/of interessegebieden.

Contact: Jurgen Maassen, Frans Tijink
Co-auteur: Willem Heijbroek, Toon Huijbregts, Monique Kaemmerer, Piet van der Linden, Hans Schneider, Noud van Swaaij, Jessica Vereijssen, Jan Wevers, Peter Wilt
Uitgave: IRS Jaarverslag 2001