IRS Jaarverslag 2003 Pagina printen

donderdag 1 juli 2004

Dit IRS Jaarverslag geeft een overzicht van de onderzoeksactiviteiten van het IRS in 2003, de daarbij verkregen resultaten en kennisoverdracht. Als u onderstaande file opent krijgt u het hele jaarverslag als 1 pdf-file. De verschillende projecten uit dit jaarverslag staan ook per project als een kleine pdf-file op onze site. Bent u geinteresseerd in een bepaald specifiek onderwerp dan kunt u deze ook vinden via onze zoekmachine en/of interessegebieden.

Contact: Jurgen Maassen, Frans Tijink
Co-auteur: Toon Huijbregts, Monique Kaemmerer, Hans Schneider, Noud van Swaaij, Jessica Vereijssen, Jan Wevers, Peter Wilting
Uitgave: IRS Jaarverslag 2003

Leer van uw bietenhoop

Aan bieten aan de hoop is nog het nodige waar te nemen. Ook de gerooide biet geeft nog diverse signalen af. In dit bericht een aantal symptomen, de oorzaken en signalen voor zowel de korte als de lange(re) termijn.