IRS Jaarverslag 2014 Pagina printen

donderdag 4 juni 2015

Het IRS Jaarverslag 2014 is gedrukt. Dit jaarverslag geeft een overzicht van het bietenjaar, onze onderzoeksactiviteiten in 2014, de daarbij verkregen resultaten en de kennisoverdracht. Na de beschrijving van het bietenjaar 2014 volgen de resultaten van de afzonderlijke projecten. Als u de file in het bericht opent, krijgt u het gehele jaarverslag als een pdf-file (± 4,5 MB).

Contact: Bram Hanse, Martijn Leijdekkers, Jurgen Maassen, Annemarie Naaktgeboren, Elma Raaijmakers, Frans Tijink, Noud van Swaaij, Peter Wilting
Uitgave: 04-06-2015
Vakblad: Jaarverslag 2014

De voorlichtingsboodschap gewasbescherming suikerbieten 2018 is als bijlage bij Cosun Magazine bij u aangekomen. Hij is ook dynamisch op de site en in de IRS-app. Als pdf is hij ook beschikbaar.

IRS is verhuisd naar Cosun innovation center

LET OP: wij hebben ook een nieuw telefoonnummer:

Ons nieuwe adres is:

Bezoekadres: