IRS jaarverslag 2013 Pagina printen

donderdag 22 mei 2014

Het IRS Jaarverslag 2013 is gedrukt. Dit jaarverslag geeft een overzicht van het bietenjaar, onze onderzoeksactiviteiten in 2013, de daarbij verkregen resultaten en de kennisoverdracht. Na de beschrijving van het bietenjaar 2013 volgen de resultaten van de afzonderlijke projecten. Als u onderstaande file opent, krijgt u het gehele jaarverslag als een pdf-file (± 7 MB).

Contact: Bram Hanse, Toon Huijbregts, Martijn Leijdekkers, Jurgen Maassen, Annemarie Naaktgeboren, Martijn Pepping, Elma Raaijmakers, Frans Tijink, Noud van Swaaij, Peter Wilting
Uitgave: 12-05-2014
Vakblad: Jaarverslag 2013

De voorlichtingsboodschap gewasbescherming suikerbieten 2018 is als bijlage bij Cosun Magazine bij u aangekomen. Hij is ook dynamisch op de site en in de IRS-app. Als pdf is hij ook beschikbaar.

IRS is verhuisd naar Cosun innovation center

LET OP: wij hebben ook een nieuw telefoonnummer:

Ons nieuwe adres is:

Bezoekadres: